Facility Awards 2026 - Facility Project of the year
Save the date
... mei 2026 - 20ste editie!
Timing
17:30 - 23:30
Locatie
To be confirmed
APPEL A CANDIDATURE
Pour les Facility Awards 2026 - Facility Project of the Year - introduisez votre candidature avant le 15/12/25!
OPROEP TOT KANDIDATUREN
Dien voor 15/12/25 jouw kandidatuur in voor de Facility Awards 2026 - Facility Project of the Year!
Lors de ce prestigieux événement, les prix suivants seront remis:
- Facility Project of the Year
- Student Award (de l'HEPL, de l'helb-Ilya Prigogine et le l'Odisee)
En 2024, Het Facilitair Bedrijf était sur la plus haute marche du podium et a remporté le prestigieux trophée ’Facility Project of the Year'.
Mettez, vous aussi,
votre entreprise et votre projet facilitaire en valeur!
Votre entreprise, où l’un de vos clients, finalise-t-il ou implémente-t-il un projet lié à son organisation facilitaire, à l’aménagement des bâtiments et de l'environnement de travail, à la gestion performante des services facilitaires qui par exemple facilite la tâche quotidienne ou la mobilité des collaborateurs? Oui? Dans ce cas, ce projet entre certainement en ligne de compte pour l'élection du Facility Management Project of the year 2026! Ces projets feront l’actualité du FM en Belgique grâce à un reportage publié dans le FM-magazine et sur notre site internet.
Qui sait, vous succéderez peut-être à Het Facilitair Bedrijf et remporterez le trophée du 'Facility Project of the Year 2026'!
Pour les Facility Awards 2026 - Facility Project of the Year - introduisez votre candidature avant le 15/12/25!
Vous pourrez faire plus ample connaissance avec les projets nominés au travers des reportages publiés dans le FM-magazine de belfa de mars 2026 et sur notre site.
En 2024, Het Facilitair Bedrijf était sur la plus haute marche du podium:
La pièce finale de la stratégie immobilière
du gouvernement flamand à Bruxelles
Il y a une vingtaine d’années, Het Facilitair Bedrijf du gouvernement flamand déployait sa stratégie immobilière. Celle-ci prévoit l’hébergement des fonctionnaires flamands à Bruxelles dans trois grands immeubles de bureaux. Après la nouvelle construction ‘Herman Teirlinck’ (site Tours & Taxis)
et la rénovation complète du bâtiment ‘Conscience’, place à la pièce finale.
Vote du jury
Les finalistes seront invités pour une entrevue avec l'ensemble des membres jury réunis en assemblée. Sur base d'une présentation et d'un dialogue avec le jury mais aussi du reportage réalisé présentant la carrière et la personnalité de chaque finaliste, le jury élira le gagnant.
Vote électronique
Dès que les finalistes sont connus, le public peut voter pour le candidat de son choix en complétant un bulletin de vote en ligne. Un seul vote par adresse mail valide est autorisé. Le vote du public est clôturé une semaine avant la cérémonie de remise des trophées.
Prix du public
Lors de la cérémonie de remise des trophées en mai 2026, les participants pourront à nouveau voter avec leur smartphone. Chaque candidat finaliste aura la possibilité de s’adresser au public avant le télévoting ou de présenter un film vidéo décrivant son projet. Soyez donc nombreux pour continuer à soutenir votre candidat.
Le résultat final de l’élection pour le prix du public est déterminé par: les votes en ligne sur le site de belfa (pondération de 65 % dans le calcul du résultat) et les votes en direct lors de la cérémonie de remise des trophées (pondération de 35 % dans le calcul du résultat).
La remise des prix aura lieu en mai 2026. D’ici là, les résultats des votes du jury et du public resteront secrets.
Apprentissage des bonnes pratiques du Facility Management, les meilleurs sont récompensés!
Le 'Student Awards' récompense un étudiant des formations :
- 'Certificat de Haute Ecole en Facility Management' à l' HEPL
- 'Master en alternance en Facility Management' à l' helb-Ilya Prigogine
- 'Facility
Management voor Professionals' à l'Odisee
qui s'est fait remarqué au cours ou lors d'un stage
par ses idées, son enthousiasme...
Les
lauréats sont élus par les comités pédagogiques de ces 3 établissements de
formation.
La cérémonie de remise des trophées, qui se tiendra en mai 2024, mettra à
l'honneur les trois lauréats du Student Award 2024.
Article 1 - Organisation
L'organisation des Facility Awards 2024 est assurée par belfa asbl – Da Vincilaan 2, 1935 Zaventem. Le règlement du concours, le déroulement de l’élection et les délibérations du jury ne donnent lieu à aucune justification externe.
Article 2 - Description du concours
Les Facility Awards mettent en valeur le métier de Facility Manager et ses meilleures pratiques. Des prix sont décernés dans les deux catégories suivantes:
• Facility Project of the year
Le Facility Project of the year récompense une équipe qui contribue au succès de l’entreprise ou organisme qui l’emploie, par la mise en place d’un projet relatif à l’optimisation de la gestion des bâtiments, environnements de travail, services facilitaires, mobilité et gestion de flotte. Les projets de petites et moyennes entreprises ont des chances égales de remporter les awards à celles de grandes entreprises et institutions publiques; le jury examinant la valeur ajoutée du projet mis en regard avec la taille de l’entreprise et la nature de ses activités. Le projet peut être relatif à l’ensemble de l’organisation facilitaire d’une entreprise ou ne concerner qu’une partie des services facilitaires.
• Student Awards
Les ‘Student Awards‘ récompense un étudiant des formations 'Certificat de Haute Ecole en Facility Management' à l' HEPL, 'Master en alternance en Facility Management' à l' helb-Ilya Prigogine et 'Facility Management voor Professionals' à l'Odisee qui s'est fait remarqué au cours ou lors d'un stage par ses idées, son enthousiasme...
Article 3 - Facility Project: déroulement de l'élection
1. Inscription
Pour participer, chaque candidat est invité à compléter un formulaire d’inscription et à le renvoyer par courriel au plus tard pour le 15 décembre 2023 à l'attention de Tanja Barella – tanja.barella@belfa.be
2. Dossier de candidature
Dès réception du formulaire d’inscription d’un candidat, les organisateurs lui envoient le questionnaire lui permettant de constituer son dossier de candidature. Ce dossier est à renvoyer complété pour fin mars 2024 au plus tard à belfa - Da Vincilaan 2, 1935 Zaventem - à l'attn de Tanja Barella – tanja.barella@belfa.be. Ce dossier comportera au maximum 20 pages, annexes incluses.
3. Election des nominés
Le jury étudie les dossiers de candidature et sélectionne 6 projets et, avant le 31 janvier 2024 informe les candidats de leur sélection.
4. Prix du jury
Chaque candidat nominé est invité à défendre son projet devant les membres du jury. L’interview dure +- 40 min : 20 min pour la présentation par le candidat aux membres du jury, des points clés du projet, 20 min pour une session de questions et réponses entre le candidat et les membres du jury.
La défense devant jury a lieu fin avril/début mai 2024 en une journée. A la fin de la journée, chaque membre du jury donnera son vote en fonction des critères d'évaluation clairement définis. Le vote consolidé de tous les membres du jury détermine le vainqueur final du jury.
5. Prix du public
Le Prix du Public est attribué à l’un des projets nominés, indépendamment du prix du jury. Chaque projet finaliste fait l’objet d’un reportage réalisé par les journalistes dans le FM-Magazine.
Le public peut voter pour le candidat de son choix en complétant le bulletin de vote en ligne sur www.belfa.be. Un seul vote par adresse mail valide est autorisé. Le vote du public est clôturé une semaine avant la cérémonie de remise des trophées.
Lors de la cérémonie de remise des trophées, le public a également la possibilité de voter en direct. Chaque candidat finaliste aura la possibilité de s’adresser au public avant le télévoting ou de présenter un film vidéo décrivant son projet.
Le résultat final de l’élection pour le prix du public est déterminé par: les votes en ligne sur
Article 4 - Facility Project of the year : candidature et nominations
• Pour quel type de projet une candidature peut-elle être introduite?
Tous projets relatifs à l’organisation facilitaire de l’entreprise, à l’immobilier, à la gestion performante des bâtiments, des environnements de travail, aux services aux personnes, à la mobilité. Les projets de tous les secteurs sont acceptés : secteur public, privé, enseignement, secteur des soins de santé, hôtellerie,… etc. Le projet proposé doit être lié à une entreprise, un organisme, ou une collectivité établie en Belgique. Le projet doit avoir été – ou être - implémenté entre le 1er janvier 2022 et le 31 décembre 2023.
• Candidature
En introduisant une candidature, l’entreprise candidate accepte le règlement des Facility Awards. La nomination concerne une personne qui représente la candidature pendant toute la procédure d’élection.
Selon la procédure décrite à l’article 3, le candidat accepte de:
- compléter un formulaire de candidature
- compléter un dossier de candidature présentant le projet et son implémentation
Si le candidat fait partie des finalistes, il accepte de:
- être interviewé par journaliste pour présentation du projet dans le FM-Magazine
- défendre son projet devant les membres jury
- la présentation du projet au large public lors des Facility Awards
- assister aux Facility Awards
Le jury garantit l'impartialité lors de la procédure d'élection.
Toute question relative à un dossier de candidature peut être adressées à belfa - Da Vincilaan 2, 1935 Zaventem - à l'attention de Tanja Barella - tanja.barella@belfa.be
Article 5 - Jury
Pour l’élection du Facility Project of the year, le jury est composé de Facility Managers, de représentants issus d’associations professionnelles, d’organismes de formations et de la presse professionnelle. Les membres du jury sont présentés sur le site: www.belfa.be.
Aucune information ne sera communiquée par le jury à propos des résultats des élections avant l’annonce officielle des gagnants lors de la soirée de remise des trophées.
Les lauréats du 'Best FM Thesis' sont élus par les comités pédagogiques de la formation 'Facility Management voor Professionals' à l'Odisee et de la formation post-graduat à l'HEPL (Haute Ecole de la Province de Liège).
Article 6 - Facility Project of the year – Critères d'évaluation du jury
Pour sélectionner les projets finalistes et élire les gagnants de façon objective, le jury évalue les projets selon onze critères:
• la dimension thématique du dossier;
• valeur ajoutée du projet comme support à l’activité globale de l’entreprise;
• valeur ajoutée du projet pour l’organisation facilitaire: simplification et efficacité des procédures;
• professionnalisme dans la gestion du projet: approche, méthodes et profondeur de l’analyse;
• choix des éléments de mesure de la performance du projet une fois implémenté;
• communication interne et externe mise en place;
• le caractère innovant;
• expertise du Facility Management interne à l’entreprise.
Implémentation du projet
• efficacité dans l’implémentation : timing, solutions, communication;
• résultats financiers: retour sur investissement (ROI);
• résultats qualitatifs: satisfaction du personnel de l’entreprise, contribution au niveau de l’environnement et de la société;
• valeur exemplative du projet : Bonnes pratiques du Facility Management.
Le jury est composé de Facility Managers, de représentants de fédérations professionnelles, d'organismes de formations et de la presse professionnelle. Avec ses membres, l'impartialité dans l'élection du lauréat est garantie.
FM-Professionals

An Sprenghers
Directeur Facility - VDAB

Pieter Sanders
Sr. Fleet and Facility Manager - delaware Belux

Martine Roeges
Manager Facility Center - Randstad Group

Ann Troch
Head of Global Facilities Management - UCB

Marc Slegers
Head Of Procurement/ CPO - NMBS/SNCB

Bo Arfaoui
Head of Continental Real Estate, Facilities & Mobility - Eurostar

Stijn Van den Acker
Facility manager België & Nederland -
DPG Media

Patrick Gohy
Technical Director - Cliniques universitaires Saint-Luc

Jordan Dicara
Deputy Facility Manager - RTBF

Trees Verhoogen
Project Manager - nextensa
Op dit prestigieus evenement worden de volgende awards uitgereikt:
- Facility Project of the Year
- Student Award (van Odisee, HEPL en helb-Ilya Prigogine)
Het Facilitair Bedrijf stond in 2024 op de hoogste trede van het podium en sleepte de prestigieuze award ’Facility Project of the Year' in de wacht.
Plaats ook jouw bedrijf en facilitair project in de kijker!
Wellicht is er in jouw onderneming of in die van een klantenrelatie een project in wording, of reeds geïmplementeerd, dat onderbouwd is met de principes van facilitaire dienstverlening, uitmuntend gebouwbeheer, spraakmakende omgevingsfactoren die bijvoorbeeld de uitvoering van de dagtaak en de mobiliteit van de medewerkers vergemakkelijken... Dan komt dit project ongetwijfeld in aanmerking voor de verkiezing van het Facility Project of the Year 2026! De finalisten krijgen uitgebreide aandacht in de vakpers via een reportage in FM-Magazine en op onze website.
Wie weet volg jij Het Facilitair bedrijf op als winnaar van het Facility Project of the Year 2026!
Dien voor 15/12/25 jouw kandidatuur in voor de Facility Awards 2026 - Facility Project of the Year!
Kom alles te weten over de genomineerde projecten in de reportages die gepubliceerd zijn in het belfa FM-Magazine van maart 2026 en op onze website.
Het Facilitair Bedrijf stond in 2024 op de hoogste trede van het podium
Sluitstuk voor de vastgoedstrategie van de Vlaamse overheid in Brussel
Zowat 20 jaar geleden ontwikkelde Het Facilitair Bedrijf van de Vlaamse overheid haar
vastgoedstrategie. Deze vastgoedstrategie bepaalt vandaag dat de huisvesting van Vlaamse ambtenaren in Brussel zich concentreert binnen drie grote kantoorgebouwen. Na de nieuwbouw van
‘Herman Teirlinck’ (Thurn & Taxis site) en de ingrijpende renovatie van het ‘Conscience’-gebouw, vormt ‘Belpaire’ het sluitstuk.
Stemming juryprijs
De genomineerden worden uitgenodigd voor een voorstelling en gesprek in aanwezigheid van de juryleden. Na dit gesprek, maar ook op basis van een reportage die de carrière en persoonlijkheid van elke finalist belicht, zal de jury de winnaar kiezen.
Elektronische stemming
Zodra de finalisten bekend zijn, kan het publiek stemmen op de kandidaat van zijn keuze door een online stemformulier in te vullen. Er is slechts één stem per geldig e-mailadres toegestaan. De publieksstemming wordt afgesloten één week vóór de prijsuitreiking.
Stemming publieksprijs
Tijdens de ceremonie op de Facility Awards van mei 2026, zullen ook de aanwezigen nog kunnen stemmen met hun smartphone. Elke genomineerde kandidaat krijgt de mogelijkheid om zich tot het publiek te richten en/of om een video te presenteren waarin zijn/haar project wordt toegelicht. Kom dus talrijk om jouw kandidaat verder te steunen.
Het eindresultaat van de verkiezing voor de publieksprijs wordt bepaald door: de online stemmen via de belfa-website (weegt voor 65 % mee in de einduitslag) en de stemmen ter plaatse tijdens de prijsuitreiking (weegt voor 35 % mee in de einduitslag).
De uitreiking van de awards vindt plaats in mei 2026. Tot dan blijven de resultaten van de jury- en publieksstemming geheim.
Leren van de beste praktijken in facility management, de besten worden beloond!
' De 'Student Awards' beloont een student uit de opleidingen:
- 'Facility Management voor Professionals' bij Odisee
- 'Certificat de Haute Ecole en
Facility Management' à l' HEPL
- 'Master en alternance en Facility Management' à l' helb-Ilya Prigogine
die door haar/zijn ideeën, tijdens haar/zijn stage, door haar/zijn enthousiasme,… in het oog springt.
De laureaten worden gekozen door de pedagogische comités van de drie opleidingsinstellingen.
De drie winnaars worden tijdens de feestelijke
awardceremonie in mei 2024 in de bloemetjes gezet worden.
Artikel 1 - Organisatie
De organisatie van de Facility Awards wordt verzekerd door belfa vzw – Da Vincilaan 2 - 1935 Zaventem. Het wedstrijdreglement, het verloop van de verkiezing en de deliberaties door de jury zijn niet onderworpen aan welke externe verantwoording ook.
Artikel 2 - Omschrijving van de wedstrijd
De Facility Awards hebben tot doel meerwaarde te bieden voor het vakgebied en de werkzaamheden van de Facility Manager. Er worden prijzen toegekend in volgende twee categorieën:
• Facility Project of the year
Het Facility Project of the year bekroont een team dat – aan de hand van een project dat onder meer het beheer van gebouwen, de werkomgeving, de facilitaire dienstverleningen, mobiliteit en vlootbeheer optimaliseert - bijdraagt tot het succes van de onderneming. Zowel projecten ingediend door kmo's als door grote ondernemingen en instellingen hebben dezelfde kansen om in aanmerking te komen voor de toekenning van een Award, gezien de jury zich hoofdzakelijk focust op de toegevoegde waarde van het project, zonder rekening te houden met de dimensie en aard van de ondernemingsactiviteiten. Het project kan zowel betrekking hebben op de hele facilitaire organisatie van een bedrijf als op een gedeeltelijk aspect van de facilitaire diensten.
• Student Awards
De 'Student Awards' beloont een student uit de opleidingen 'Facility Management voor Professionals' bij Odisee, 'Certificat de Haute Ecole en Facility Management' à l' HEPL en 'Master en alternance en Facility Management' à l' helb-Ilya Prigogine die door haar/zijn ideeën, tijdens haar/zijn stage, door haar/zijn enthousiasme,… in het oog springt.
Artikel 3 - Facility Management: verloop van de verkiezing
1. Inschrijving
Om deel te nemen dient elke kandidaat een inschrijvingsformulier in te vullen en terug te sturen per email vóór 15 december 2025 t.a.v. Tanja Barella – tanja.barella@belfa.be
2. Dossier voor kandidatuur
Na ontvangst van het inschrijvingsformulier stuurt de inrichtende organisatie de kandidaat een vragenlijst die toelating geeft tot de samenstelling van het kandidatuurdossier.
Dit dossier dient ingevuld teruggestuurd te worden tegen ten laatste eind maart 2025 naar belfa - Da Vincilaan 2, 1935 Zaventem - t.a.v. Tanja Barella – tanja.barella@belfa.be. Het dossier mag maximaal 20 pagina’s omvatten, inclusief bijlagen.
3. Verkiezing van de genomineerden
De jury bestudeert de dossiers van de kandidaatstellingen en kiest daar 6 projecten uit. De genomineerden worden ingelicht over hun selectie tegen 31 januari 2025.
4. De juryprijs
Elke genomineerde wordt uitgenodigd om zijn/haar project voor de jury te verdedigen. Deze verdediging zal ongeveer 40 minuten in beslag nemen: de kandidaat krijgt 20 min om de sleutelaspecten van het project toe te lichten gevolgd door 20 minuten Q&A-sessie.
De juryverdediging vindt plaats eind april, begin mei 2026. Op het einde van deze jurydag zal elk jurylid zijn/haar stem uitbrengen in functie van duidelijk omschreven evaluatiecriteria. De samengestelde stembeurt van alle juryleden zal uiteindelijk de finale jurywinnaar aanduiden.
5. Publieksprijs
Een speciale publieksprijs wordt toegekend aan één van de genomineerde projecten, onafhankelijk van de prijs van de jury. Elk project dat voor de finale wordt weerhouden, komt in aanmerking voor een reportage in het belfa FM-Magazine.
Het publiek kan stemmen voor zijn/haar voorkeurskandidaat d.m.v. een stemformulier dat online ter beschikking is op www.belfa.be. Er kan slechts één stem worden uitgebracht per geldig e-mailadres. De publieksstemming wordt afgesloten één week voor de uitreiking van de awards.
Tijdens de plechtige awardceremonie heeft het publiek eveneens de mogelijkheid ter plaatse live te stemmen. Elke finalist zal voor de televoting de mogelijkheid krijgen om het project aan het grote publiek voor te stellen, eventueel via een videofilm die het project beschrijft. Het uiteindelijke resultaat van de publieksstemming zal worden bepaald enerzijds door de stemmen uitgebracht op www.belfa.be (met een afweging van 65% in de resultaatsberekening) en de rechtstreekse stemmen uitgebracht tijdens de prijsuitreiking (afweging van 35% in de resultaatsberekening).
6. Bekendmaking van de resultaten
De namen van de jurywinnaar en de winnaar van de speciale publieksprijs zullen bekendgemaakt worden tijdens de plechtige ceremonie van de Facility Awards.
Artikel 4 - Facility Project of the Year: kandidaturen en nominaties
• Voor welke type project kan een kandidatuur ingediend worden?
Elk project dat betrekking heeft tot de facilitaire organisatie van een bedrijf: het vastgoedbeheer, het beheer van gebouwen, de werkomstandigheden en de - omgeving, de dienstverlening aan personen, de mobiliteit. Projecten uit alle sectoren komen hiervoor in aanmerking: overheid, private sector, onderwijs, zorgsector, hotelwezen, …
Het ingediende project dient verbonden te zijn met een onderneming, een organisatie of een instelling die in België is gevestigd. Het project dient geïmplementeerd te zijn tussen 1 januari 2024 en 31 december 2025.
• Kandidaatstelling
Door zich kandidaat te stellen aanvaardt de onderneming het wedstrijdreglement van de Facility Awards. De nominatie heeft betrekking tot een persoon die de kandidatuur zal vertegenwoordigen gedurende het hele verkiezingsverloop.
Volgens de procedure die in artikel 3 wordt toegelicht, aanvaardt de kandidaat om:
- het formulier voor kandidatuurstelling in te vullen
- het dossier voor kandidatuur in te dienen met de omschrijving van het project
Indien de kandidaat als finalist wordt weerhouden, stemt hij/zij in met:
- een interview dat afgelegd wordt door een journalist ten einde het project in FM-Magazine voor te stellen
- de verdediging van zijn/haar project voor de jury
- de presentatie van zijn/haar project aan het brede publiek op de Facility Awards
- aanwezig zijn op de Facility Awards
De jury waarborgt de volstrekte onpartijdigheid tijdens de verkiezingsprocedure.
Alle vragen i.v.m. het dossier voor kandidaatstelling kunnen gericht worden tot belfa: Da Vincilaan 2, 1935 Zaventem - t.a.v. Tanja Barella - tanja.barella@belfa.be
Artikel 5 - Jury
De jury voor de verkiezing van het Facility Project of the year bestaat uit Facility Managers, vertegenwoordigers uit de vakverenigingen, onderwijs- en opleidingsinstellingen en de vakpers. De leden van de jury worden voorgesteld op de website: www.belfa.be.
Er wordt geen enkele informatie bezorgd door de jury m.b.t. de resultaten van de verkiezingen vóór de officiële bekendmaking van de winnaars op de plechtige avond van de prijsuitreiking.
De laureaten van de ‘Best FM Thesis’ worden verkozen door de pedagogische comités van de opleiding 'Facility Management voor Professionals' bij Odisee en de Postgraduat Opleiding bij HEPL, de Haute Ecole de la Province de Liège.
Artikel 6 - Facility Project of the year – Evaluatiecriteria door de jury
De selectie van de projecten die weerhouden zullen worden voor de finale alsook de objectieve verkiezingsprocedure van de winnaars zijn onderworpen aan volgende elf criteria:
• de projectmatige dimensie van het dossier;
• de toegevoegde waarde van het project ter algemene ondersteuning van de bedrijfsactiviteiten;
• de toegevoegde waarde van het project voor de facilitaire organisatie: vereenvoudiging en doeltreffendheid van de procedures;
• het professionalisme van het projectbeheer; benadering, methodologie en diepte-analyse;
• bepaling van de meetbare indicatoren bij de implementatie van het project;
• de interne en externe communicatie gevoerd bij de implementatie van het project;
• het innovatief karakter;
• de interne expertise van de onderneming inzake Facility Management.
Implementatie van het Project
• Doeltreffendheid van de implementatie: timing, oplossingen, communicatie;
• Financiële resultaten: ROI;
• Kwalitatieve resultaten: tevredenheid van het bedrijfspersoneel; bijdrage tot werkomstandigheden en –omgeving;
• De voorbeeldfunctie van het project: best practises voor Facility Management.
De jury bestaat uit facility managers, vertegenwoordigers van vakverenigingen, opleidingsinstellingen en de vakpers. De juryleden staan borg voor de onpartijdigheid van de verkiezing.
FM-Professionals

An Sprenghers
Directeur Facility - VDAB

Pieter Sanders
Sr. Fleet and Facility Manager - delaware Belux

Martine Roeges
Manager Facility Center - Randstad Group

Ann Troch
Head of Global Facilities Management - UCB

Marc Slegers
Head Of Procurement/ CPO - NMBS/SNCB

Bo Arfaoui
Head of Continental Real Estate, Facilities & Mobility - Eurostar

Stijn Van den Acker
Facility manager België & Nederland -
DPG Media

Patrick Gohy
Technical Director - Cliniques universitaires Saint-Luc

Jordan Dicara
Deputy Facility Manager - RTBF

Trees Verhoogen
Project Manager - nextensa